Projekty graficzne dla social mediów

Obecność w social media to obowiązek każdej liczącej się marki. Jednak niewiele firm przykłada uwagę do estetycznego i spójnego wizerunku budowanego na Facebooku czy Instagramie.

Warto zadbać o opracowanie estetycznego Key Visuala (KV) firmy. KV to zestaw charakterystycznych cech wizualnych firmy. Odpowiednio dobrane kolory, fonty, kształty czy dobór zdjęć, podkreślą charakter danej firmy. Przy dobrze zaprojektowanym KV logo nie będzie konieczne, żeby rozpoznać, że dany post został opublikowany przez konkretną markę.

Oprócz walorów estetycznych bardzo ważna jest komunikacja z fanami. Trzeba zadbać, aby komunikaty w social mediach wywoływały reakcje lub dyskusję pod postem. Marka nie powinna jedynie oznajmiać i unikać rozmów z fanami.

Poniżej znajduje się kilka przykładów postów, które przygotowywałam dla różnych firm.

Projekt postów dla marki kosmetyków naturalnych

Social media dla producenta słodyczy
Kilka linii kreatywnych odpowiadających różnym kampaniom i różnym grupom docelowych.

Projekt reklamy typu “karuzela”

Projekt komunikacji Social mediów dla swojskiej restauracji

Projekty graficzne pierogarni wykonane zostały w rustykalnym stylu, w podobnym klimacie powstały również projekty postów dla suplementów diety, które przywodzić mają na myśl produkt z „domowego zielnika”.

Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google