Projekty graficzne dla social mediów
Obecność w social media to obowiązek każdej liczącej się marki. Jednak niewiele firm przykłada uwagę do estetycznego i spójnego wizerunku budowanego na Facebooku czy Instagramie.
Warto zadbać o opracowanie estetycznego Key Visuala (KV) firmy. KV to zestaw charakterystycznych cech wizualnych firmy. Odpowiednio dobrane kolory, fonty, kształty czy dobór zdjęć, podkreślą charakter danej firmy. Przy dobrze zaprojektowanym KV logo nie będzie konieczne, żeby rozpoznać, że dany post został opublikowany przez konkretną markę.
Oprócz walorów estetycznych bardzo ważna jest komunikacja z fanami. Trzeba zadbać, aby komunikaty w social mediach wywoływały reakcje lub dyskusję pod postem. Marka nie powinna jedynie oznajmiać i unikać rozmów z fanami.
Poniżej znajduje się kilka przykładów postów, które przygotowywałam dla różnych firm.
Projekt postów dla marki kosmetyków naturalnych
Social media dla producenta słodyczy
Kilka linii kreatywnych odpowiadających różnym kampaniom i różnym grupom docelowych.
Projekt reklamy typu “karuzela”
Projekt komunikacji Social mediów dla swojskiej restauracji
Projekty graficzne pierogarni wykonane zostały w rustykalnym stylu, w podobnym klimacie powstały również projekty postów dla suplementów diety, które przywodzić mają na myśl produkt z „domowego zielnika”.